NETWERK CITYMARKETING AWARD:

Goeree-Overflakkee wint publieksprijs

Wie leverde het afgelopen jaar de meest significante bijdrage aan de ontwikkeling van het vakgebied citymarketing? Tech Amsterdam, EilandMarketing Goeree-Overflakkee, Le Grand Départ 2015 Utrecht, Ambassade van Den Haag, of ICT-stad Veenendaal?

JURYPRIJS:

AMBASSADE VAN DEN HAAG

Appels met peren vergelijken leidde tot flinke discussies

bij de jury. Maar de criteria effectiviteit, vernieuwing en kwaliteit, bepaalden dat de winnaar van de juryprijs werd: de Ambassade van Den Haag. 340 Haagse inwoners stappen in de rol ‘City Host’ om bezoekers tijdens evenementen te helpen. Lees alles over dit gastvrije initiatief.

“Wij wisten dat we een mooi en uniek product van citymarketing hadden neergezet, maar dat professionals uit ons vakgebied ons deze prijs geven is een grote eer. Voor ons, de gemeente en alle trotse inwoners van de stad die zich als vrijwilliger inzetten.”

PUBLIEKSPRIJS:

GOEREE-OVERFLAKKEE

Na een nek-aan-nek-race, heeft het publiek een andere winnaar gekozen. De publieksprijs ging naar: EilandMarketing Goeree-Overflakkee. Lees meer over de ijzersterke succescase van een fusiegemeente die uitdraagt dat het een eiland is om als inwoner trots op te zijn.

“De publieksprijs betekent heel veel voor ons. Het eiland heeft zóveel potentie en het wordt ook echt gedragen. Er zit veel gevoel, en dat is nog maar het begin. Het is de kunst om de energie met ons allen vast te houden. Dit is in elk geval een mooi duwtje in de rug.”