Kennis maken: dat was het thema van de Dag van de Citymarketing 2016, op 21 januari in de Stadsgehoorzaal in Leiden. In dit e-zine, gemaakt door een mediateam van Magazine on the Spot, vind je

alle highlights van dit vakcongres terug: in woord, beeld en op film.

 

Op de Dag van de Citymarketing is Magazine on the Spot in de geest van het congres letterlijk en figuurlijk kennis gaan maken: enerzijds nieuwe kennis rond citymarketing door het bundelen van bestaande kennis en inzichten, anderzijds door onverwachte contacten te arrangeren tussen deelnemers van het congres. Hiervoor zette het team elke keer nieuwe methoden en technieken in. Bezoekers deden mee aan Blind Dates, troffen elkaar in de boksring en deelden hun beste tips en tricks. Continue verbetering was het doel.

 

Wat dat heeft opgeleverd? Dat zie je terug in de zogenaamde Opbrengstmeters, die als een rode draad door dit e-zine zijn verweven. Veel leesplezier,

 

De redactie

Kennis maken we samen